در پی درگذشت سرکار خانم لیلا امیری عضو هیات مدیره خانه مطبوعات و عضو شورای مشورتی استان قزوین پدرام پاک آئین نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات پیام تسلیتی را منتشر نمود که به شرح زیر است

بسم الله الرحمن الرحیم
و یبقی وجه ربک ذوالجلال و الاکرام
درگذشت روزنامه نگار توانمند و مبتکر ، عضو محترم هیات مدیره خانه مطبوعات استان قزوین و مدیر مسئول پایگاه خبری «صبح قزوین» سرکار خانم لیلا امیری موجب تالم و تاثر فراوان شد. این ضایعه ای تلخ در عرصه رسانه و غم بزرگی برای همکاران آن بانوی گرانقدر و همه کسانی است که با سلامت نفس ایشان آشنا بودند.این بانوی ارجمند تا آخرین روز عمر خود هرگز قلم و قریحه سرشار خویش را جز در راه ایمان و باورش به کار نگرفت.
اینجانب خود را در غم درگذشت این همکار بزرگوار شریک می دانم و به خانواده محترم و همکاران ایشان تسلیت می گویم و رحمت واسعه الهی را از خداوند متعال برایشان طلب می کنم.

پدرام پاک آیین

در همین رابطه هیئت مدیرۀ خانۀ مطبوعات استان قزوین نیز پیامی را به این شرح منتشر نمود

بسم الله الرحمن الرحیم
يا أَيَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّةُ ارْجِعِي إِلى رَبِّكِ راضِيَةً مَرْضِيَّةً فَادْخُلِي فِي عِبادِي وَ ادْخُلِي جَنَّتِي
با تأسف و تأثر فراوان خبر درگذشت نابهنگام سرکار خانم لیلا امیری ، عضو هیئت مدیرۀ خانۀ مطبوعات استان قزوین و مدیرمسئول پایگاه خبری صبح قزوین را دریافت کردیم. این خواهر مجاهد، یکی از مدیران برجسته رسانه‌ای استان و خبرنگاری پرتلاش و پویا بودند و اقدامات ماندگار ایشان به‌ویژه در ایام اربعین حسینی(ع) در یادها ماندگار خواهد بود.
تلاش‌های خانم امیری در پیگیری امور صنفی رسانه و دفاع ایشان از تمامی همکاران‌شان و دغدغه‌های والای وی همواره آثار پر خیر و برکتی داشت که بی‌شک برای ایشان اجر الهی را در پی خواهد داشت.
هیئت مدیرۀ خانۀ مطبوعات استان قزوین، به نمایندگی از اصحاب مطبوعات و رسانه استان، این ضایعۀ ناگوار را به خانواده آن مرحوم به‌ویژه پدر و مادر ایشان و برادر گرانقدرشان جناب آقای مرتضی امیری تسلیت عرض نموده و برای بازماندگان صبر عظیم و برای آن مرحومه رحمت و غفران الهی را آرزومندیم.
والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

توسط rezahashemikohan

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *