در پی درگذشت مادر همسر پدرام پاک آئین نماینده مدیرا مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات مسئولین و مقامات کشوری در پیام‌هایی جداگانه این ضایعه را به ایشان تسلیت گفتند

دکتر صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، دکتر لاریجانی مشاور مقام معظم رهبری، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، محمد خدادی معاونت مطبوعاتی و جمعی از مدیران رسانه ، کلینیک رسانه، تعاونی مطبوعات کشور، خانه‌های مطبوعات و انجمن صنفی مدیران رسانه در پیام‌هایی جداگانه خطاب مصیبت وارده را به پدرام پاک آیین، نماینده مدیران مسئول رسانه‌ها در هیأت نظارت بر مطبوعات وی تسلیت گفتند.

————————————————————————-

پیام سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

جناب آقای پدرام پاک آیین نماینده محترم مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات مصیبت وارده را به جنابعالی، همسر مکرمتان و خانواده های وابسته تسلیت می گویم. از خداوند منان رحمت و مغفرت برای آن مرحومه خواستارم.

————————————————————————-

پیام علی لاریجانی رئیس سابق مجلس و مشاور فعلی مقام معظم رهبری

متن این پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن‌ الرحیم‌
انا لله و انا الیه راجعون

جناب آقای پدرام پاک آیین
نماینده محترم مدیران مسئول رسانه‌ها در هیات نظارت بر مطبوعات و خبرگزاری‌ها

درگذشت مادر همسر گرامی تان موجب تألم و تأثر خاطر گردید.‌

اینجانب خود را در اندوه جنابعالی که از چهره‌های خدوم و لایق کشور در عرصه فرهنگ و رسانه‌اید، شریک دانسته، ضمن عرض تسلیت صمیمانه به شما، همسر گرامی، خانواده معزز و دیگر بستگان، از درگاه خداوند متعال برای آن بانوی مومنه که در ماه میهمانی خدا رهسپار دیدار معبود شدند، رحمت واسعه الهی و برای جمیع  بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسألت می کنم.
علی لاریجانی
مشاور مقام معظم رهبری

————————————————————————-

پیام محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام

متن پیام دکتر رضایی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم انا لله و انا الیه راجعون

جناب آقای پدرام پاک آیین نماینده محترم مدیران مسئول رسانه ها در هیأت نظارت بر مطبوعات و خبرگزاریهای داخلی درگذشت ام الزوجه گرامیتان را تسلیت عرض نموده، از خداوند متعال برای آن بانوی مؤمنه، رحمت و آمرزش و برای جنابعالی و عموم بازماندگان، شکیبایی و آرامش طلب میکنم.

محسن رضایی۲۷ فروردین ۱۴۰۰

————————————————————————-

پیام محمد خدادی معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت والده همسر پدرام پاک آیین، مدیرمسئول روزنامه «اسکناس» و نماینده مدیران مسئول رسانه‌ها در هیات نظارت بر مطبوعات را تسلیت گفت.در پیام محمد خُدادی آمده است:و یبقی وجه ربک ذوالجلال و الاکرامجناب آقای پدرام پاک‌آییننماینده محترم مدیران مسئول رسانه‌ها در هیات نظارت بر مطبوعاتخبر درگذشت والده گرانقدر همسر محترم‌تان موجب تاسف و تاثر شد؛ اینجانب این ضایعه را تسلیت گفته و از درگاه خداوند رحمان برای آن بانوی مومنه، رحمت واسعه و برای جنابعالی، همسر محترمه و سایر بازماندگان صبر و اجر الهی مسألت دارم.

توسط rezahashemikohan

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *